Epoca Balea ..... by DM

De câteva luni am descoperit la DM marca Balea. La început mi-am cumpărat un singur spray fiind puțin mai reticentă la mărcile noi de care nu am auzit nici o părere. Am fost foarte mulțumită de el așa că mi-am mai luat încă unul plus un gel de curățare a feței care îndepărtează particulele de murdărie și machiaj. Pe lângă faptul că sunt foarte mulțumită de el are și un miros plăcut.
Am mai luat să încerc un mini fixativ de la Balea de care sunt mulțumită însă l-am folosit destul de rar pentru că nu îmi place să îmi încarc părul foarte tare.
În căutarea de lucruri noi am mai găsit un spary de la Bourjois pentru bluze mulate si fibre sintetice de care nu pot spune că sunt mulțumită. După ce îl pulverizezi rămâi foarte lipicioasă și nu îmi place senzatia. Un alt produs la la Bourjois este un roll on anti pete galbene care este bun.
Dacă mai gasiți ceva dragut la DM să ma anunțați și pe mine! Have a nice day!

Etichete: , , , , ,