Review produse Yves Rocher

Tot mai des am văzut pe diferite bloguri că toată lumea își spune părerea vis a vis de produsele cumpărate și cred că ăsta este un lucru bun. Nu de puține ori și eu am citit părerea despre anumite produse și chiar m-au influențat unele păreri. 

 Acum vreau să vă povestesc despre o firmă de cosmetice Yves Rocher. Sunt sigură că o mare parte din voi o cunosc deja și au și ceva produse de la ei. 

Prima oară am găsit un pliant de-al firmei într-o revistă și avea și o ofertă bună. dacă îmi amintesc eu bine la prima comandă primeai un parfum Evidence, un set de 3 gentuțe de mărimi diferite și un rimel ... și în plus transportul era GRATIS. Singura condiție era să faci o comanda de minim 25 de lei. Normal că am beneficiat de această ofertă și că am comandat și după numele prietenului, a mamei, etc. 

 Acum însă vreau să vă spun despre altă ofertă pe care am găsit-o. La recomandarea unei prietene(care să nu mai fi făcut vreo comandă de la ei) pentru o comanda de 29 de lei + transport(12 lei)  prietena ta primea cadou orice produs din broșură și tu îți puteai alege la fel orice produs. Normal că mi-am comandat 3 demachiante și drept cadouri mi-am ales 2 parfumuri foarte drăguțe.


 
Primul este o lotiune purificatoare care asigură o curățenie perfectă a pielii, închide porii și oferă un aspect mat al tenului. Din punctul meu de vedere este un demachiant bun și folosit împreună cu crema de la Roche-Posay Effaclar M(găsiți aici postarea) țin sub control secreția de sebum.

Al doilea este un gel demachiantcu extract de mușețel care elimină toate impuritățile din piele, fără a o usca. Sunt foarte mulțumită de el și îl recomand.

Al treilea este demachiant și loțiune tonică cu extract de mușețel. E bun însă îmi place mai mult să folosesc gelul demachiant.

CADOU am primit cele două parfumuri Evidence și So Elixir.

Evidence este apa de toaletă și are 75 ml și îl folosesc de obicei ziua.
So Elixir este apă de parfum și are 30 ml și îl folosesc mai mult seară pentru că este mai puternic.

Am să vă țin la curent dacă îmi mai comand ceva.

Etichete: , , , ,