O noua achiziție Balea - balsam de buze


Mergând la cumpărături am dat peste un magazin DM și mi-am amintit că ar trebui să îmi mai cumpăr un spray de la ei așa că nu am ezitat să intru. Este al cincilea spray de acest gen pe care mi-l cumpăr și mă declar foarte mulțumită. Am mai vorbit și aici despre el .

Normal că am mai aruncat un ochi și la alte produse și am zis să îmi iau și eu un balsam de buze pentru că cel vechi de la nivea nu îmi mai plăcea.

De obicei balsamurile de la Nivea pot înlocui cu brio un ruj sau cel puțin pentru zi sunt chiar perfecte. Până acum îmi luam Balsam Nivea cu aromă de căpșuni sau cu cireșe și eram foarte mulțumită însă ultima data (cam acum un an) când am vrut să îmi achiziționez unul nou nu am găsit nici unul din cele două cu mi-am luat un balsam cu mușețel care are culoarea verde. Mă deprimă numai când îl văd și de aia am decis să achiziționez unul nou.

Balsamul de buze de la Balea nu este chiar așa cum mă așteptam. Balsamul oferă o consistență asemănătoare cu cele de la Nivea însă este cam lucios ... nu cred că am ales bine modelul și cred că am să mai încerc și altele.

Etichete: , , , ,