Cheltuieli pe mofturi


FashionUp.ro
Pe principiul cheltuim mai mulți bani pe mofturi decât pe necesități am decis să mai fac și eu ceva achiziții.
Cu siguranță că îmi lipseau niște oje sau mai bine spun nu aveam aceste nuanțe(ca să mă pot justifica puțin) și mi-au plăcut aceste oje de la Farmasi care au o textură foarte drăguță și se întind ușor. Un balsam de la Kallos îmi trebuia pentru că nu mai aveam altul și pentru că am mai avut un borcănel și am fost foarte mulțumită de efectele pe care le-a avut asupra părului meu și un alt plus pentru acest produs este mirosul.

Trebuie să recunosc că nu am mai folosit niciodată și nici nu știu foarte bine cum se folosește un creion de sprâncene însă am zis să îmi iau și eu unul să văd cum este. Ieri m-am și pensat și ăsta este motivul achiziționării unui astfel de produs.

Etichete: , , ,