Cizme de toamna Attentif

Vreau să vă relatez și o dezamăgire pe lângă atâtea lucruri frumoase.

După cum am mai spus în ultimul timp prefer să îmi caut pe internet multe lucruri și în general haine și încălțăminte. Vroiam neaparat o pereche de cizme de toamnă ... deși se apropie iarna. Am căutat și m-am tot uitat pe diverse site-uri până când m-am oprit asupra unuia.

Pentru cei care nu au răbdare să citească până la final povestea țin să menționez încă de pe acum că nu îl recomand. Este un site micuț care are doar încălțăminte însă asta nu m-a împiedicat să îmi găsesc o pereche de cizme care m-au fascinat. Le-am pus în coș și le-am comandat ... asta înainte de a pleca la Cluj.

Deși îmi plăceau mai mult pe maro am ales negru pentru că se potrivea mai bine cu gecuțele mele.

Dezamăgirea abia acum vine. Plecată fiind m-a sunat mama să îmi spună că mi-a venit coletul și că nu-i plac deloc cizmele .... pielea e prea groasă, talpa prea subțire, etc. Normal că am zis că i s-a părut mamei și că nu sunt așa cum zice însă când am ajuns acasă și le-am probat am fost cam dezamagită. Deși mă așteptam ca pielea să fie mai tare nu se asezau deloc frumos  ba mai mult parcă abia coborâsem după cal. Cu toate ca mărimea îmi era bună nu stăteau frumos pe picior și erau foarte înalte.

Am zis că le voi trimite înapoi pentru că nu avea alternativă urmând să primesc banii înapoi. Ce nu mi-a plăcut a fost faptul că pentru retur am fost nevoită să îl suport tot eu ceea ce nu mi s-a părut tocmai normal. Am plătit transportul de 2 ori cum ar veni.

Site-ul după care le-am comandat este www.cutoc.ro însă trebuie să aveți mare grijă pentru că dacă perechea de pantofi comandată nu este pe placul vostru sau trebuie să schimbați mărimea vă va costa. Pe mine m-a costat toată distracția 40 de lei și sunt sigură că nu voi mai apela la serviciile lor. Am mai avut probleme de acest gen însă returul a fost suportat de ei.



Etichete: , , , ,