Concurs aniversar ! Sărbătorim 3 ani !!!

Datorită faptului că în luna decembrie fac 3 ani de când am dat drumul la acest blog m-am gândit să fac niște surprize cititoarelor mele.

Trebuie să recunosc că în tot acest timp de când am avut blogul au fost și perioade mai lungi de timp în care nu am scris prea mult pe blog însă consider că prezentul contează mai mult ca trecutul.

Concursul începe astăzi și se termină pe 19 decembrie ora 23:59.

Kamy Bijoux ne oferă premiile pentru acest concurs. Vor fi 3 câștigătoare iar în funcție de extragerea făcută prima câștigătoare își va alege 4 bijuterii din cele prezentate, a doua câștigătoare va alege își va alege 3 bijuterii din cele prezentate  iar restul bijuteriilor sunt pentru a treia câștigătoare.

Condiții ...

1. Să mă urmăriți prin Google Friend Connect(GFC)
2. Să îți faci cont pe Quick 24 sau pe Carespot sau poți da click pe banner (dacă îți faci cont pe ambele site-uri și vei ieși câștigătoare vei primi un cadou surpriză în afara premiului ales). Contul pe care îl faceți trebuie să fie unul nou și în cazul în care veți fi aleși câștigători vreau să primesc mailul prin care atestă că v-ați înregistrat în perioada în care se desfășoară concursul.

Quick24

3. Să dai share acestui concurs pe facebook.
4. Să îmi lăsați un comentariu care să cuprindă numele cu care mă urmăriți prin GFC, mailul cu care v-ați înregistrat pe Quick 24 / Carespot  și link-ul postării prin care să reiasă ca ați distribuit concursul pe facebook

Dacă în perioada în care se desfășoară concursul trecem de 200 GFC voi mări numărul de câștigători adică mai multe șanse!







Etichete: , , , , , , , ,