Vestă de blană Karla

Trebuie să recunosc că în ultimul timp nu am venit cu vești tocmai bune. Însă consider că și lucrurile mai puțin bune trebuie să vi le fac cunoscute pentru a nu pica în aceiași plasă și alte persoane pe viitor.

Vreau să vă vorbesc despre o altă comandă pe care am dat-o pe internet. Nu știu voi cum sunteți însă eu mă abonez pe diferite site-uri pentru a primi newslettere atunci când adaugă produse noi sau au anumite oferte de anunțat. În felul ăsta îmi este mult mai ușor să fiu la curent cu noutățile și nu este nevoie să intru pe majoritatea site-urilor cunoscute pentru a afla ce produse au mai adăugat decât dacă îmi doresc ceva în mod expre sau dacă am prea mult timp liber :) .

Am primit un newsletter de la site-ul www.karla.ro în care era o vestă superbă (cel puțin așa mi s-a părut mie). Pe lângă faptul că arăta bine era la reducere adică era un cronometru acolo care spunea ca promoția durează o zi și puțin și prețul era foarte bun. În concluzie vesta costa 99 lei.







Am văzut această ofertă după telefon și am încercat să mi-o comand tot după telefon însă a fost imposibil. Site-ul a fost blocat câteva ore .... după asta nu reușeam să îmi fac cont ... am trimis un mail la ei să îmi dea un număr de telefon să pot da o comandă telefonică  și la care nu am primit nici un răspuns.

Am zis că e o problemă cu conexiunea mea la telefon așa că am rugat o prietenă care era la muncă să mi-o comande și aceiași problemă a întâmpinat și ea. După muuulte ore ... am reușit să ajung aproape de finalizarea comenzii și am văzut că la o comandă de minim 100 lei transportul este gratuit așa că mi-am mai luat un colier și .... asta e.

Aștept comanda și astăzi ... după aproape o săptămână jumătate de când am dat comanda. Cum era și normal am mai trimis un mail să întreb în cât timp fac livrarea și cum era de așteptat nu am primit nici un răspuns.

Deja mi-am luat gândul de la ea și nu cred că o voi mai primi!!!

Etichete: , , , ,