Karla.RO

V-am povestit eu despre comanda mea pe care am făcut-o pe www.karla.ro (pentru cine nu a văzut-o poate citi aici).

Când am scris despre acest site nu mă gândeam că atât de multă lume a fost țepuită și sunt persoane care au primit comanda iar produsele primite nu corespund cu pozele pe care le-a văzut pe site.
Cele mai frecvente probleme cu care se confruntă site-ul Karla.ro nu respectă mărimile și hainele nu au nasturi(asta am înțeles din comentariile puse la articolul meu).

Știu că fiecare încearcă să facă un ban însă nu mi se pare normal ca unii să facă bani prostindu-i pe alții. Părerea mea este că trebuie să vă informați atunci când vreți să dați o comandă online.

Chiar mi-ar face plăcere ca persoanele care au mai avut probleme cu magazinele online să îmi lase un comentariu prin care să povestească. Comentariul vostru poate salva o altă persoană

Etichete: , , , , , ,