I need help

Când am fost la Barcelona mi-am cumpărat 2 rochițe de la Mango foarte drăguțe. Le-am găsit pe site la mango și a fost mai ușor să vă arăt pozele pe care le au ei pe site pentru că se vede mult mai bine modelul.
sursa
sursa

Îmi caut și eu o pereche de pantofi crem lăcuiți pentru rochița verde pentru că am un eveniment important la începutul lunii iunie și vreau să mă pregătesc din timp ca să nu alerg atunci. De obicei dacă vreau ceva de încălțat primul site la care mă gândesc este De Purtat însă acolo nu am găsit ceea ce aș vrea eu. Îmi place că aici îmi găsesc încălțăminte drăguță și la prețuri accesibile.
 
Am găsit pe www.cutoc.ro o pereche de pantofi care mi-ar place însă mă gândesc că dacă nu îmi nimeresc mărimea(la unele modele îmi trebuie 39 la unele 40) ei sunt foarte dificili la retururi și nu aș vrea să arunc cu banii pe fereastră.(Găsiți aici ce am pățit eu cu acest site)
Mi-ar fi plăcut să fie crem tot însă îi acceptam și așa cu atât mai mult că sunt la reducere și costă 49 lei și au și mărimea mea dar dacă nu îmi vine 39 și trebuie să îi schimb cu 40 atunci mai dau încă 50 lei numai pe transport și nu am făcut nimic.


Dacă știți vreun site unde aș putea găsi și eu pantofi genul ăsta 
lăsați-mi și mie un comentariu vă rog

Vă plac rochițele mele?

Etichete: , , , , , ,