Parfum Neroli Yves Rocher

Atunci când am plecat în scurta vacanță trebuia să îmi iau cu mine un parfum și pentru că aveam un parfum Neroli de la Yves Rocher nedesfăcut m-am gândit să îl iau cu mine în vacanță. L-am desfăcut repede ... l-am mirosit și m-am îndrăgostit!!!
Timp de o săptămână a fost singurul parfum pe care l-am folosit și trebuie să recunosc că nu m-am săturat de el. Singurul lucru de care îmi este frică este că are doar 30 ml și în ritmul ăsta am să îl termin foarte repede.

Mirosul este unul puternic și plăcut și pentru că nu pot descrie foarte bine mirosul vă arăt ce prezentare are oarfumul Neroli pe site-ul Yves Rocher ...
"Secrets d'Essences Néroli, simbolul feminității subtile și delicate. Această creație florală cu note originale de mosc și florale vă generează o senzație de prospețime în același timp senzuală și rafinată, cu ajutorul unor materii prime de excepție : Uleiul esențial de Néroli și absolutul din Floare de Portocal se contopesc pentru Dvs. într-o adevărată grădină a Hesperidelor."

Ați folosit parfumul Neroli? Dacă da ... ce impresie v-a lăsat?

Etichete: , , ,