You Love Fashion .... DY Fashion

Căldurile astea infernale te îndeamnă să folosești haine cât mai lejere și rochițe cât mai colorate. De cele mai multe ori cumperi haine atunci când vezi ceva drăguț și foarte rar se întâmplă să ți se pună pata pe un anumit tip de rochie și să îți cauți modelul dorit.

Acum câțiva ani trebuia să bați magazinele din oraș în căutarea unor haine mai speciale dar acum au apărut o grămadă de magazine online specializate sau nu care au diverse oferte .... unele de nerefuzat. Astăzi vreau sa vă vorbesc despre un nou magazin online cu haine de damă și rochii DY Fashion. Am să vă arăt câteva haine drăguțe pe care le-am găsit pe acest site și prețurile sunt bune.

Îmi place această rochie care poate fi ușor accesorizată și este foarte lejeră 
M-am îndrăgostit de această bluză și mi se pare foarte sexy. Singurul dezavantaj ... este că trebuie să ai un abdomen frumos pentru că este largă în dreptul bustului și mulată în zona abdomenului. 
Pe  DY Fashion am văzut că poate fi găsită și pe alte culori.



De ceva timp am început să port pantaloni scurți în diverse culori și modele și combinația asta de bluză vaporoasă cu pantaloni scurți poate fi atât elegantă cât și casual în funcție de încălțămintea pe care o folosești.
Îmi place mult și această rochiță ... cred că o adoor de fapt și este pe gustul meu! Pe site este disponibilă în 2 mărimi L/XL sau S/M ... iar acum tot ce îmi doresc este ca aceasta să îmi vină cum trebuie pentru că singura problemă care ar fi este în zona bustului!
Ce părere aveți despre produsele alese? Ați mai cumpărat de pe site-ul DY Fashion?

Etichete: , ,