Comanda ELF

Am primit coletul de la ELF cosmetics vineri însă nu am apucat să fac prea multe poze. Am reușit în schimb să fac poze la produsele primite și am desfăcut și tușul pe care l-am folosit sâmbăta și mi-a plăcut extrem de mult.
Astăzi am plecat într-o mică vacanță dar după ce mă întorc am să vă arăt niște poze mai detaliate.
Acesta este cadoul pe care l-am primit la comanda dată. Este o cutie care cuprinde toate cele 5 produse și care m-au determinat să plaseaz și eu o comandă.
Acesta este tușul care v-am spus că mi-a plăcut foarte mult și pensula îmi dă o anumită precizie atunci când îmi concurez ochii. A costat foarte puțin 9 lei.
Am folosit sâmbătă și acest iluminator care mi-a plăcut mult. A costat tot 9 lei.
Mi-am mai luat un iluminator din gama studio pe care am dat 22 lei și este tot cremă.
Nu am folosit niciodată un fard de la ELF și deși știam că voi mai primi un fard cadou am preferat să îmi mai iau unul. Prețul fardului a fost 9 lei.

Vă plac produsele primite? Ce produse ELF folosiți?

Etichete: , , ,