Mici cumpărături

Am fost în vizită la DM și am văzut că aveau reduceri la spray-uri și geluri de duș ... exact ce îmi trebuia. Mi-am cumpărat 2 spray-uri Fresh Lime pentru că am mai avut unul care e pe terminate și mi-a plăcut mirosul fresh pe care îl lasă și prețul redus era de 4,49 lei. Mi-am mai cumpărat 2 geluri de duș care mi-au plăcut mult cum miros. Un gel de duș cu guave pe care cred că l-am mai avut și mi-a plăcut extrem de mult și unul pe care nu l-am mai încercat cu miros de cocs&nectarine. Deși nu sunt înnebunită după mirosul de cocos mi s-a părut că miroase bine și a costat  3,99 lei bucata.
Am primit cadou și 2 mostre de creme foarte lăudate de către toate lumea de la Garnier Moisture Match și chiar am fost încântată să le folosesc. Mi se pare normal ca înainte de a testa un produs să îl poți încerca.
Aveam nevoie şi de nişte bretele transparente pentru sutien şi am intrat într-un magazin de cosmetice şi mi-am cumpărat şi câteva oje.

 
Cum vi se par preţurile din DM? Vă plac ojele pe care mi le-am cumpărat?

Etichete: , , , , , ,