Lotiune de corp Balea - Funky Jungle (review)

Până acum câțiva ani ritualul aplicării loțiunii de corp era cam neglijat până când am auzit un interviu dat de Cătălin Botezatu care spunea "o femeie care după ce este iese din duș nu folosește loțiune de corp este neglijentă". Mi-au dat puțină bătaie de cap aceste vorbe dar într-un fel am fost puțin mai motivată să o folosesc ori de câte ori făceam duș.

Așa a început ritualul cumpărării diverselor loțiuni de corp și cu siguranță nu am de ce să regret acest lucru numai că se mai întâmplă să fac și alegeri mai puțin bune ... precum această loțiune de la Balea.
Am cumpărat loțiunea Funky Jungle de la Balea și cred că a costat 10 lei sau chiar mai puțin iar cantitatea de produs a fost mai mult decât generoasă și anume 400 ml. Înainte de această loțiune am mai folosit una cu ciocolată și smochine care deși avea o consistență slabă îmi plăcea mirosul care persista atât pe piele cât și pe haine.
Am fost bucuroasă că avea 400 ml și m-am gândit că o voi avea ceva timp. Mirosul mi s-a părul unul plăcut ... deși nu l-aș putea descrie. Producătorii spun că mirosul este extract de smochine și rodie și tot ei susțin că oferă hidratare îndelungată și lasă pielea fină și delicată.

Părerea mea despre acest produs .... nu una tocmai bună. În primul rând prima nemulțumire vine din partea consistenței care este foarte slabă și nu îmi simt pielea hidratată după folosire. După aplicare am impresia că pielea mea este ușor lipicioasă și am o stare de disconfort și în plus nici mirosul nu mi se mai pare atât de drăguț. Totuși cred că de vină este faptul că m-am cam săturat de produs și că nu se mai termină odată.
Cu siguranță nu voi mai cumpăra acest produs și sincer vorbind nu sunt genul de persoană care să arunc produsele pe jumătate folosite. Îmi prețuiesc produsele ... cu atât mai mult cu cât am dat niște bani pe el. Îl voi folosi până la final și voi încerca pe viitor să fiu puțin mai atentă la alegerea acestor produse.

Ați încercat această loțiune? Care este părerea voastră?

Etichete: , ,