Am o veste buna .... si un concurs

Am vrut sa fiu mult mai sigură ca să vă pot anunța și pe voi și recunosc că îmi vine foarte greu pentru că este un pas important în viața mea.
Mi-am dorit foarte mult să am un bebe și acest lucru s-a întâmplat. Marea veste pe care vroiam să v-o dau este că sunt însărcinată în 10 săptămâni. Luni am fost la control și am aflat că bebelușul meu se prezintă foarte bine, are aproape 2 cm și are inimioara formată pe care au auzit-o și eu bătând.

Eu vreau să fac un blog separat unde să povestesc diferite etape din viața bebelușului de la începuturile lui însă toate ideile pe care le-am avut pentru numele noului blog sunt deja folosite și am nevoie de puțin ajutor din partea voastră.

Premiul constă într-un balsam de buze de la Balea, o mască de față de la Balea și o cremă nutritivă de zi de la Yves Rocher. Toate produsele vor fi câștigate de o singură persoană și sunt oferite de mine personal.  

Pentru a participa la acest concurs trebuie să îndepliniți următoarele condiții :


Premiul va fi câștigat de persoana care mi-a dat cel mai inspirat nume de blog pentru viitorul bebeluș și pe care îl voi folosi. Ca să vă ajut puțin vă spun ce nume am încercat eu însă toate erau folosite: my journal baby, baby diary, my precious baby, etc. Astea îmi vin în minte acum.

Înscrierile se pot face până pe 30 ianuarie ora 00:00 iar câștigătoarea va fi aleasă pe 31 ianuarie pe principiul menționat mai sus.Pentru ca acest concurs să fie valabil trebuie să fie cel puțin 10 participanți.

Etichete: , ,