BB cream Essence vs CC cream Elmiplant

Trebuia să fac această postare cu mult timp în urmă însă am tot amânat din diverse motive și în motivul principal a fost că trebuia să fac poze și ba nu aveam lumină suficientă ... ba nu aveam chef.
BB cream Essence
Nu am folosit foarte multe creme de acest gen dar acestea două mi-au plăcut cele mai mult din acest motiv vreau să vă vorbesc despre ele. Primul BB cream pe care l-am cumpărat a fost BB cream de la Essence. Recunosc că am fost influențată de câteva review-uri pe care le-am văzut pe diverse bloguri și un alt motiv important a fost și prețul de numai 15 lei.Recunosc că nu am fost foarte încrezătoare în puterile lui și primul gând a fost că dacă este să nu fie bun de nimic măcar să nu pierd prea mulți bani.
Un alt mare plus pe care l-am găsit la acest BB cream este ca are un factor de protecție destul de mare și mai exact SPF 30. Nuanța pe care am ales-o este 02 natural și recunosc că ar fi mers o tentă mai deschisă însă mi-a plăcut cum se potrivea și aceasta și parcă o dată ajunsă pe față nu se vedea nici o diferență.
Gradul de acoperire a fost unul mediu spre mic dar eu neavând un ten cu probleme mă dădeam cu el mai mult pentru factorul de protecție și pentru faptul că îmi plăcea cum arăta tenul meu după aplicare.

Minusuri
Unul dintre punctele slabe ale acestui produs este că sunt vreo 3 nuanțe din care îți poți alege și oricum atunci când l-am cumpărat nu aveau nici măcar tester la acest produs iar vânzătoarea a fost atât de amabilă încât nu m-a lăsat să văd nuanța produsului.

Un alt minus este faptul că o dată ce încerci să iei produs din tub acesta curge prea mult și așa cred că am pierdut o mare parte din cantitate. Ori trebuia să facă vârful cremei mai micuț ca să nu curgă în prostie produs ori să îi pună un fel de pompiță.

Un alt minus al produsului este faptul că se transferă foarte ușor pe telefon și acest aspect nu a fost tocmai pe gustul meu pentru că nu este foarte estetic să îți vezi ecranul telefonului mâzgâlit de cremă colorată.

Ca o părere generală având în vedere că a fost primul produs de acest gen folosit mi-a plăcut și inițial am zis că voi încerca și altele pentru că promiteau foarte mult și pentru că am văzut că majoritatea firmelor de cosmetice au scos o astfel de gamă. Nu aș mai cumpăra acest produs decât dacă ar aduce ceva îmbunătățiri.

CC Cream Elmiplant
La un moment dat am văzut că blogurile se umpluseră de review-uri referitoare la acest CC Cream și mă gândeam că este o altă cremă trăznită :). Părerile bune pe care le-am citit m-au determinat să investesc și eu într-o astfel de cremă.

După o folosire destul de îndelungată a acestei creme pot să spun că am numai cuvinte de laudă la adresa ei. Crema are 50 ml și a costat în jur de 25 lei dar cred că dacă o găsiți la ofertă puteți da mai puțin pe ea. Eu folosesc nuanța mediu și mi se potrivește foarte bine.

CC cream-ul are un grad de acoperire mediu. Un alt mare plus a fost că această cremă are un factor de protecție de 20 și mi-a plăcut și faptul că nu are parabeni ... ceea ce îl consider un maare plus.

Crema intră ușor în piele, are un parfum plăcut(extract de gutuie), uniformizează foarte bine nuanța pielii și se păstrează intact pe parcursul întregii zile. Produsul se dozează foarte bine și nu se risipește deloc ca în cazul BB Cream-ului de la Essence. Pe etichetă scrie că pentru un grad mai mare de acoperire se pot folosi două straturi de cremă însă eu nu am aplicat niciodată două pentru că nu a fost nevoie.

Părerea mea este că merită fiecare bănuț și nu am fost deloc dezamăgită de acest produs. Eu îl folosesc aproape zilnic(țin să menționez că folosesc fond de ten mai rar datorită faptului că nu am prea mari probleme și acest CC cream îmi satisface nevoile tenului meu) și am să îl folosesc în continuare pentru că îmi place mult și îl recomand.

Etichete: , , ,