Gel de dus cu ceai verde Yves Rocher (review)

Astăzi vreau să vă spun părerea mea despre gelul de duș cu ceai verde din China de la Yves Rocher pentru că am folosit jumătate din el și aș putea spune că mi-am făcut o impresie. Ca să nu vă țin prea mult în suspans trebuie să recunosc că a fost dragoste la prima vedere și m-a cucerit din prima.
În primul rând am fost cucerită de culoarea gelului de duș care este de un verde crud. Evident că următorul pas a fost să îl miros și am fost impresionată de mirosul fresh parcă foarte puțin mentolat. Cu siguranță vă veți îndrăgosti atât de miros cât și de consistența gelului de duș care este aceeași cu care ne-a obișnuit Yves Rocher .... una cremoasă și foarte spumoasă.

Un alt lucru bun pe care l-am găsit la acest nou gel de duș este că cei de la Yves Rocher au schimbat capacul. Până acum dacă deschideai un gel de duș aveai șanse mari să îți rupi vreo unghie sau trebuia să îl lași cu capacul deschis. Acum capacul se deschide ușor dar asta nu trebuie să vă pună pe gânduri dacă îl băgați în bagaje pentru că este destul de sigur și nu se va deschide singur.

Până acum eu nu am găsit nimic care să mă dezamăgească la acest gel de duș dar îmi puteți spune părerea voastră. Ați încerca acest gel de duș? Pentru cine la folosit deja aștept părerile voastre.


Etichete: , , ,