Manichiura perfecta de sarbatori

Pe 1 Noiembrie am avut nunta și am zis că este păcat să nu mă duc și eu la salon să îmi fac manichiura. Eu de felul meu am unghiile groase și destul de tari dar nu am vrut să îmi fac o manichiură normală de frică ca nu cumva să îmi sară oja și să mi se vadă urât. Nu am vrut să îmi pun unghiile cu gel și am zis să mă dau cu ojă semipermanentă.

Recunosc că până acum nu mi-am mai făcut unghiile cu ojă semipermanentă și nu știam exact cum va fi rezultatul final. Am ales un french pentru acest eveniment. 
Noroc că m-a rugat nașa să îi arăt rezultatul și în felul ăsta am și eu o poză. Cam ăsta a fost rezultatul final ... simplu și frumos!

Unghiile mi-au mai crescut iar eu nu am mai ajuns la salon să îmi pot da stratul de deasupra jos și oricum am înțeles că ar trebui să mi le pilească ceea ce nu îmi doream așa că am zis că le las să crească și scap treptat de gelul de pe unghie. 
Mi-am cumpărat recent o ojă de la Avon pentru a masca câtuși de cât micile diferențe de nivel. Recunosc că îmi place tare mult textură deși atunci când am comandat-o nu aveam așteptări atât de mari. Textura este ușor în relief însă nu este deranjantă. Nu agață hainele și are ca și culoare predominantă movul însă se pot distinge și mici particule roz și argintii.
Cam așa arată pe unghii. Cred ca de revelion voi folosi aceasta oja .... asta in cazul in care se potrivește cu rochia! Oja a costat 10 lei și este nuanța Polished Plum.

Vă place noua mea ojă de la Avon?

Etichete: , , ,