Fond de ten Ideal Flawless Avon review

A fost o perioadă în care nu am mai folosit produse Avon sau poate că nu am mai intrat în contact cu un reprezentant. Staţi fără grijă că mi-am revenit repede şi minunea nu cred că a durat mai mult de un an sau doi ... ce mai contează.

Nu sunt o persoană care nu iese din casă fără fond de ten şi nici nu am foarte mari probleme cu tenul în aşa fel încât să fie nevoie de ceva cu acoperire mare. Ăsta este motivul pentru care am dat comandă de fondul de ten Ideal Flawless. Recunosc că primul motiv pentru care l-am ales a fost preţul de doar 22 lei(la ofertă) şi al doilea motiv a fost modul de prezentare.

AVON descrie acest produs cam așa
"Tehnologia exclusiva Avon Invisbiblend are la bază pigmenți adaptați nuanței naturale a pielii ce absorb lumina, oferind acoperire perfectă și un aspect impecabil din orice unghi. Efect: Oferă acoperire perfectă și invizibilă, fără efectul de "masca". "


După cum am mai spus ambalajul este unul drăguț și puțin diferit față de fondurile de ten pe care le-am folosit până acum. Cred că se aseamănă mai mult cu o pudră. Cutia are 2 compartimente. Unul în care este fondul de ten și oglinda și în al doilea compartiment găsim burețelul cu care putem aplica produsul.

Când am început să îl folosesc am realizat că fondurile de ten sunt mult mai bune pentru că nu te bălăcești prin tot produsul ca acum. Pompița dozează atâta produs cât ai nevoie. La aplicarea fondului de ten poți folosi burețelul, pensula specială sau chiar degetele. Oricum ar fi după ce te atingi pe față atingi iar produsul și tot așa.

Acoperirea este mică și dacă aveți nevoie de o acoperire medie puteți încerca un corector sau chiar să folosiți un alt produs. Am curățat fața foarte bine, am aplicat o cremă și după 15 minute am aplicat fondul de ten. Eu am tenul mixt și pe nas se vede total inestetic ... parcă aș avea o piele plină de cojițe peste care am aplicat fondul de ten. Nu se vede deloc bine deși înainte de aplicare nu se vedea nimic de genul. Pe restul feței a fost mai ok. Eu am folosit nuanţa nude şi aceasta mi se potriveşte perfect.

Factorul de proctecție nu este menționat nicăieri deci este inexistent. Vă recomand să aplicați o cremă cu factor de proctecție bună sub acest fond de ten.

Părerea mea este să vă reorientați spre un alt produs pentru că la banii ăștia găsiți și produse mai bune.

Voi ați încercat acest fond de ten? Cum vi s-a părut?

Nu uitați de concurs! Vă puteți înscrie până pe 8 martie! 
http://rokolla.blogspot.ro/2015/02/placa-de-par-remington-cadou.html

Etichete: , , ,