Gel de dus Balea sau Gel de dus Body Shoop!?

Îmi place să fac comparație între două produse așa că pentru astăzi am ales 2 geluri de duş de la 2 firme diferite. Eu am să vă spun la final şi alegerea pe care am făcut-o.


Gelul de duş Balea Balck Secret l-aş putea încadra în categoria produselor ieftine sau mai bine zis accesibile tuturor. Prețul unui astfel de gel de duş este în jur de 6 lei pentru 300 ml. În primul rând am fost atrasă de ambalajul produsului care are o notă aparte de eleganță. Următorul aspect de care am ținut cont a fost  mirosul. Mirosul este un amestec de portocală și vanilie ... Combinația mi se pare perfectă și nu pot să zic că predomină vreunul din arome mai mult.
Gelul de duş are culoarea este portocalie și o consistență cremoasă. După aplicare pielea rămâne hidratată și cu miros fin. Până acum am doar cuvinte de laudă și unul dintre regrete ar fi că este un produs în ediție limitată. Nota 10.


Gelul de duș Body shop cu fructul pasiunii l-aș putea încadra în categoria produselor scumpe(îl găsiți aici). Prețul unui produs asemănător este de 33 lei pentru 250 ml. Ambalajul este neschimbat de foarte mult timp dar îl consider perfect și recunosc că de cele mai multe ori l-am folosit în vacanțe. Mirosul este suficient de puternic încât să îl folosești cu cea mai mare plăcere. Făcând o paranteză eu consider că ambele produse au mirosul puternic și de cele mai multe ori le-am pus pe picior de egalitate.

Gelul de duș are o culoare de un mov deschis și are o consistență foarte densă. Diferența dintre cele 2 produse este că este suficient să pui câteva picături de gel de duș de la Body&Shop și te umpli de spumă. Nota 10

Concluzia ar fi că ambele produse sunt bune și principala diferență dintre ele este prețul și faptul că gelul de duș de la Body&Shop se consumă mai greu. Alegerea mea este gelul de duș Balea. 

Nu uitați de concurs! Vă puteți înscrie până pe 8 martie! 
http://rokolla.blogspot.ro/2015/02/placa-de-par-remington-cadou.html

Etichete: , , , , ,