Menthol shampoo

Titlul mă duce cu gândul la mentosane doar că eu vreau să vă vorbesc despre un șampon. Cred că un an sau doi am folosit dar șamponul cu capac verde de la Avon! Nu știu dacă era cel mai bun sau doar ăla îmi pria sau făcusem o fixație pentru el.
Gluma e glumă dar chiar îmi plăcea mirosul, textura și îmi amintesc că și prețul era ok. De această dată am cumpărat un șampon pentru fortificarea părului.

Acum două luni m-am tuns tot părul spicuit și mi-am îmbibat părul cu uleiuri, măști, șampoane și balsamuri iar acum recunosc că părul meu arată mult mai bine. Ba mai mult se regenerează foarte mult și la rădăcină se vă muulte fire de doar câțiva centimetri. Recunosc că nu am mai folosit prea des nici ondulatorul, nici placa. 

Să revin la noul șampon care se pare că își face treaba foarte bine. Are un miros mentolat și l-aș putea asemăna cu mirosul ciocolăței mentolate After Eight. Parcă și consistența șamponului se aseamănă cu umplutura ciocolăței adică o culoare albă semi transparentă și o consistență suficient de densă. 

Recomand acest șampon și consider că își face bine treaba iar singurul inconvenient ar putea fi faptul că trebuie să dai comandă din timp.

Vă tentează acest șampon? L-ați încercat?
Follow me on         Instagram     /    Pinterest

Etichete: ,