White boyfriend blazer

Mă chinui de o săptămână să fac câteva poze și să vă arăt noul meu sacou alb cu mâneci trei sferturi. Nu pot să spun decât că este o frumusețe de sacou și îmi place extrem de mult. L-am asortat cu o pereche de blugi rupți pe care i-ați mai văzut, o pereche de pantofi lăcuiți nude și o geantă nou nouță.

Toate aceste lucruri noi erau pregătite pentru poze de ceva timp doar că duc lipsă de fotograf. Dacă se oferă cineva ... :) Soțul meu nu este mare iubitor de fotografie. Nu îi place nici să fie pozat și nici să pozeze și cu greu îl conving să mă pozeze. de această dată fotograful șef a fost mama. Dacă vedeți urme de stângăcie să fiți indulgente cu noi pentru că ne perfecționăm în timp. Vă las cu pozele ....


 
 
 
 
 
 
Outfit details
Sacou boyfriend - link!
Blugi - link!
Pantofi - (similar here) link!
Tricou - old
Geanta - link!

Vă place outfit-ul meu de astăzi? Accept orice fel de părere din partea voastră!



Etichete: , , , , ,