Restaurantul pisicutelor

Câteodată mai dăm și în mintea copiilor! Sunt de părere că este bine să ne mai deconectăm de la activitățile cotidiene și să ne mai relaxăm un pic cu niște joculețe. Știu că sunt persoane care au diverse moduri de a se relaxa. Am auzit că terapia prin shopping face minuni dar terapia prin jocuri este poate la fel de relaxantă și mai puțin costisitoare iar metoda asta a fost adoptată de mine ieri.

Îmi plac jocurile de orice tip și recunosc că și pe telefon am câteva care să mă mai relaxeze la nevoie. Am văzut la nepotul meu un site cu jocuri care m-am captivat. Sunt joculețe mici care le rezolvi fără prea mari bătăi de cap.
Am ales jocul Restaurantul Pisicuțelor pentru că îmi plac acest gen de jocuri. În trecut jucam multe jocuri de acest gen (Dinner Dash este unul din exemple) și îmi pierdeam foarte mult timp servind clienți la masă, strângând farfurii, etc. Același principiu este și cu aceste pisicuțe. Trebuie să le faci toate mofturile și mai exact să le servești cu tot ceea e îți dorești și asta într-un timp cât mai scurt pentru ca acestea să fie mulțumite și să îți plătească pentru comandă.

Scopul tău este să le faci fericite pe pisici și să le servești cât mai bine pentru a comanda mult mai mult astfel încât și tu să primești mai multe stele. Dacă vei avea numărul potrivit de stele aurii, atunci vei putea trece la următorul nivel. Dacă vrei să ai companie, poți să îți inviți și prietenii să te susțină și să fiți cu toții atenți să nu se scurgă timpul pe care îl ai la dispoziție.

Îmi place acest gen de jocuri doar că pe site găsiți o multitudine de jocuri și cu siguranță veți găsi ceva pe placul vostru. Cred că jocurile din această categorie în care trebuie să prepari diverse lucruri și să le servești la masă este foarte căutat astfel că pe site sunt foarte multe tipuri. Important este ca voi să vă simțiți bine și să vă puteți relaxa.

Mai sunt persoane care se relaxează în acest mod?

Etichete: , ,