Ulei din arbore de ceai 100% natural (review)

După cum ați putut vedea îmi place să folosesc uleiuri naturale care le folosesc pur și simplu sau în diverse combinații. Cu ajutorul lor puteți înlocui loțiuni de corp, creme de față, demachiante, loțiune tonică și lista poate continua. De obicei site-urile care comercializează astfel de produse precizează concret combinațiile care pot fi făcute precum și locurile unde se aplică.
Uleiul tea tree este un ulei esențial 100% natural, originar din Australia și este extras din frunze de Maleleuca.

Uleiul are un miros foarte puternic și pentru persoanele mai sensibile este recomandat să fie folosit în diverse combinații. Am fost surprinsă să văd că acest ulei este recomandat pentru foarte multe probleme. O parte din recomandări
Produsul vine ambalat într-o sticlă de 10 ml cu picurător. Cantitatea este suficientă deoarece la fiecare întrebuințare se folosesc 2-3 picături.

Eu l-am folosit pentru o arsură cu care m-am molipsit după ce m-am atins de o cratiță fierbinte. Am urmat întocmai instrucțiunile și vreau să zic că după ce am aplicat uleiul pe zona afectată nu m-a mai usturat deloc. Am aplicat uleiul în stare pură de două ori pe zi și în maxim 3 zile zona arăta foarte bine.
Îl puteți cumpăra de aici și tot aici găsiți întreaga listă de recomandări pentru că eu le-am menționat pe cele mai frecvent întâlnite. Pentru persoanele interesate de Thursday Plantation Romania puteți să îi adăugați în lista de facebook pentru a fi la curent cu noutățile lor.

Voi ați încercat ulei de arbore de ceai?

Etichete: , , ,