Metoda mea de epilare

Un subiect frecvent întâlnit în rândul fetelor este epilatul. Epilarea poate fi făcută în mai multe feluri în funcție de preferințele și nevoile fiecăreia. Aceasta poate fi făcută cu epilatorul, cu ceară caldă, cu benzi epilatoare sau în situații de ultimă oră, lama.

Îmi amintesc perfect de prima dată când m-am epilat și atunci am folosit ceară caldă. Mulți ani am folosit ceară și recunosc că este metoda mea preferată de epilare. Despre asta vreau să vă vorbesc și eu astăzi. Tehnologia a evoluat și acum nu mai încălzești ceara pe aragaz, sunt aparate speciale care o încălzesc și o aduc la temperatura optimă astfel încât să nu te frigă.
Am primit acest kit de epilare și sincer sunt foarte încântată de el. Kit-ul conține absolut tot ce îmi trebuia. În primul rând aparatul care încălzește rezervele de ceară. În set sunt 5 rezerve de ceară dar eu mi-am mai luat suplimentar una ca să fiu sigură că până la sfârșitul anului nu va mai fi nevoie să îmi mai cumpăr. Cele 5 rezerve sunt diferite dintre care 2 rzerve sunt cu ceară Azulena(cele albastre), o rezervă cu ceară Titan Rosa și o rezervă ceară cu miere(eu mi-am mai luat suplimentar încă o rezervă din aceasta). Kitul mai conține și 100 de benzi de hârtie pentru epilat.
Procedeul de folosire este foarte ușor. Se introduce rezerva de ceară în aparat și după asta îl puteți băga în priză. Chiar nu contează ordinea în sensul că puteți întâi să băgați în priză. Aveți un bec pe aparat care vă indică atunci când acesta este conectat. Acesta trebuie lăsat cam 30 minute astfel încât ceara din rezervă să ajungă la temperatura optimă.

Nu trebuie să vă faceți griji pentru că nu aveți cum să vă opăriți pentru că aparatul încălzește ceara atât cât aceasta să devină fluidă. Rezerva are în capăt o rolă cu ajutorul căreia ceara se întinde într-un strat uniform. După ce ați aplicat ceara se lasă 1-2 minute după care se ia o bucată de hârtie specială și se aplică peste ceară. Atunci când vreți să smulgeți bucata de hârtie împreună cu ceara, trebuie să trageți în sensul invers al creșterii părului. Dacă nu au dispărut din prima toate firele de păr atunci mai puteți aplica încă o dată ceară.

Metoda de aplicare este în funcție de îndemânarea fiecărei persoane. Am auzit persoane care folosesc rezerva individual atunci când aplică ceara sau o puteți folosi rezerva cu tot cu aparat, așa cum o folosesc și eu. În lateralul aparatului aveți un indicator ca să puteți vedea câtă ceară mai este în rezervă.

Sincer consider că această metodă este foarte igienică și cu puțină îndemânare vă puteți epila foarte rapid și la costuri mult mai reduse. Trebuie să aveți în vedere că faceți investiția o singură dată și după asta vă mai trebuiesc suplimentar rezerve care costă 5 lei bucata. Pe site www.EpilatPRO.ro găsiți absolut orice aveți nevoie în materie de epilare.

Ați încercat aparatul cu ceară? Vă tentează?

Etichete: , , , ,