Metode de castig cu SheIn

Bună fetelor
Astăzi vreau să vă vorbeșc despre două metode de câștig pe care le puteți avea prin intermediul site-ului SheIn. 
http://goo.gl/JwFaZS
link
Prima metodă despre care vreau să vă vorbesc este publicarea de articole pe blog/site. Trebuie sa vă faceți cont pe SheIn Publisher pentru că acolo găsiți condițiile minime care trebuiesc îndeplinite pentru a scrie un articol. După ce ați scris articolul trebuie să adăugați linkul în contul vostru și să așteptați câteva zile până când articolul este acceptat sau respins.
link
Acum vine partea frumoasă. Câștigați oricum. Dacă articolul este acceptat primiți în cont 15$ iar când se strâng 50$ îi puteți retrage. Nu știu să vă spun exact cum este procedura de retragere pentru că eu abia acum am atins pragul și mă gândeam să mai amân puțin retragerea. Dacă articolul este respins primiți în cont 500 puncte care valorează 5$. Mai jos aveți un exemplu.
A doua metodă este acumularea de puncte în contul vostru SheIn. În primul rând trebuie să aveți cont pe site(dacă nu aveți click aici) și trebuie să distribuiți linkuri cu produse pe diverse site-uri de socializare. De exemplu dacă distribuiți un link pe facebook primiți în cont 10 puncte. 100 puncte = 1$. Pe zi puteți distribui maxim 5 linkuri. Dacă vreți să strângeți mai repede puncte puteți lucra pe ambele fronturi, adică să distribuiți 5 linkuri pe zi și să scrieți și articole. 
link
Eu sunt de părere că munca depusă nu este foarte solicitantă iar ca să ai un câștig suplimentar se merită efortul. Sper că am fost suficient de explicită iar dacă aveți nevoie de orice fel de informație mă puteți întreba. Nu am foarte mare experiență și toate le-am aflat pe parcurs de la diverse persoane și recuosc că mi-ar fi plăcut să am pe tavă totul ca să știu ce pot alege și ce este mai bun pentru mine.
link
Care metodă vă tentează? Ați comandat vreodată după SheIn?

Etichete: , , , , ,