Shop shop .... shopping

Nu am mai avut de mult timp o postare cu cumpărături pentru că am făcut achiziţii mici şi nu aveam timp să le adun pe toate să le pun pe blog şi în plus nici nu am mai cumpărat aşa multe lucruri. Acum s+au strâns câteva produse şi vreau să vedeţi ce produse mi-au atras atenţia.
Am tras o fugă în DM pentru că am găsit o sticluţă de apă pentru Cristina. Este sticluţa minune pentru că nu curge dacă apasă pe ea şi curge doar când bea ea. Aveam nevoie de un săpun lichid şi am văzut că erau foarte puţine sortimente. L-am ales pe acesta cu rubarbă pentru că nu l-am mai avut. Am aruncat un ochi și la raftul cu semințe și alte produse bio. Am luat niște merișoare de la Solaris  și semințe de chia. Merișoarele sunt foarte bune amestecate cu iaurt pentru că dau un gust bun. Am mai mâncat și mi-au plăcut. Semințele de chia le-am cumpărat pentru că sunt foarte lăudate și aș vrea să le încerc și eu. De la Avon mi-am cumpărat o ojă. Nuanța este una comună dar ... calitatea contează :)
După ce am plecat din DM am dat cu ochii de standul Golden Rose. Îmi doream niște oje de la ei și mi-am luat 3 oje din 3 game diferite pa care urmează să le folosesc și am să vă spun părerea mea despre fiecare în parte. Oricum am așteptări mari de la ele și nu cred că voi fi dezamăgită.

Am primit spre testare 2 produse Pellamar o cremă pentru acnee și un gel purificator. Sunt niște produse foarte interesante pe care am ales să le încerc și sunt convinsă că merită toată atenția mea.
De la Farmec am primit 2 produse pentru păr. Serul pentru vârfuri despicate pe care l-am avut și care este un produs bun și un ulei hidratant cu argan. Pentru cel de-al doilea nu vă pot spune multe lucruri dar revin cu un review. Mi-am cumpărat de la farmec un top coat pentru că este foarte lăudat. Revin cu impresii.
După cum ați mai văzut pe blog îmi plac uleiurile și apele florale pe care le folosesc cu drag pe păr, corp și față. Uleiuri pentru corp și păr mai am dar nu mai aveam ape florale pe care le folosesc pentru a-mi reîmprospăta fața și pentru a înlocui loțiunea tonică. Mi-am luat apă de trandafiri, apă de tei și apă de mușețel. Dintre toate până acum am mai folosit apa de trandafiri care îmi place foarte mult.

Voi ce produse ați mai cumpărat în ultimul timp? Ce produs vă tenteză din cele prezentate?

Etichete: , , , , , , , ,