Summer Black Week

Cum poți ajunge cu o lenjerie la Paris? Foarte simplu ...

Lenjerii de pat outlet oferă un premiu foarte captivant. Cumperi cel puțin o lenjerie și ești înscris automat în concursul Summer Black Week. Premiul constă într-o vacanță la Paris de 3 nopți cu transport și cazare incluse. Dacă nu ați comandat trebuie să vă grăbiți pentru că promoția este valabilă până pe 20 august.

Având în vedere că am descoperit acest site am zis că este foarte bine să comand și eu o lenjerie și în plus am 2 beneficii. Un beneficiu este că la un produs cumpărat primești unu gratis și un al doilea avantaj este că primesc o a doua lenjerie cadou. Lenjeria cadou o alegeți tot voi, adică nu primiți 2 lenjerii la fel. Îmi place să văd promoții atrăgătoare atrăgătoare și țineți cont de aspectul că promoția se aplică atât pentru lenjeriile satinate cât și pentru cele de bumbac.
link
 În primă fază îmi doresc o lenjerie în culori calde iar combinația asta de maro cu puțin roșu/roz îmi place extrem de mult. Cu siguranță asta va fi una din lenjeriile alese.
link
Foarte frumoasă și combinația asta și în plus movul este unul dintre culorile mele preferate. 
link
Am găsit o lenjerie drăguță și pentru Cristina. Este foarte veselă și frumoasă. Nu îmi doresc decât să îmi ajungă cât mai curând coletul.

Site-ul este foarte complex și găsiți multe produse în afară de lenjerii, perne sau huse pentru pat. Pentru a vă satisface curiozitatea puteți arunca un ochi pe site.

Am primit această leapșă de la Alina iar pe ea o puteți citi aici http://alinapink.ro/
 
Vă plac alegerile mele?


Etichete: , , ,