Prima comanda pe Dresslink

Înainte să plec în vacanță am primit un colet cu 2 produse comandate după Dresslink. Nu am avut timp să vi le arăt pentru că am ridicat coletul cu o zi înainte să plec. Când am intrat prima dată pe Dresslink am fost surprinsă să văd cât de ieftine sunt produsele.
Bluză - link
Geantă - link 
Blugi - link 
Mi-am ales o bluză mai largă cu o inimioară imprimată și o geantă neagră. Geanta a fost foarte ieftină și nu știam ce fel va fi dar am fost mulțumită de ea. Are o singură încăpere, un buzunar lateral pentru telefon și suficient de spațioasă. Sunt de părere că merită banii. Bluza este așa cum mă așteptam. 
 
 
 
 
 
 

Un dezavantaj ar fi faptul că se plătește transport în funcție de greutate. Dacă alegeți genți sau încălțăminte vor trage cântarul în jos și plătiți suplimentar. Oricum ar fi în momentul în care vă puneți produsele în coș vă arată costul final, cu tot cu transport. 

Ați intrat până acum pe Dresslink? Ce părere aveți de prețurile mici pe care le practică?

Etichete: , , , ,