Camasa cu buline cumparata cu 1 cent

link

Dacă mă urmăriți pe facebook ați putut vedea comanda mea de la Dresslink pe care am primit-o săptămâna trecută. Am dat o comandă acum o lună și mi-am comandat această cămașă cu buline pe care am dat 0,01$.
Dresslink are o ofertă foarte tentantă. Pentru fiecare comandă plasată pe site îți poți alege un singur produs de 0,01$. Am impresia că ofertele se schimbă săptămânal sau în momentul în care se epuizează stocul. Eu de exemplu am plătit 1 cent pe această cămașă iar acum o puteți găsi la 7$. Suuper afacere.
Cămașa are un material drăguț. Materialul este plăcut la atingere și m-am simțit confortabil în ea. Mărimea comandată a fost foarte bună, poate o idee mi-ar fi plăcut să fie. Mi-am comandat mărimea L. Asta este a doua comandă pe site și înclun să cred că pe acest site se potrivesc mărimile. De teamă să nu îmi fie mică bluza mi-am comandat și tura trecută L și tot așa, a fost un pic măricică.
Normal că acum verific periodic oferta lor de 1 cent și am și o mică nemulțumire. Nu pot vedea produsele pe telefon. Nu se încarcă toată pagina sau se încarcă dar nu văd prețul și pozele produsului. cred că este o problemă tehnică.
link

La aceast outfit am purtat această superbă brățară. Nu puteam să ies în oraș și să nu beau un capucino!!! Sunt fan capucino. În următorul articolului am să vă arăt ce mi-am mai cumpărat după Dresslink. 

Ce părere aveți despre produsele la 1 cent? Vă tentează?

Etichete: , , , ,