Adio toamna ....

Calendaristic vorbind astăzi a fost ultima zi de toamnă. M-am chinuit toată săptămâna să fac poze dar a fost o vreme groaznic de urâtă și de rece în Galați și în plus a plouat foarte mult. Astăzi am profitat de un pic de soare și am ieșit la poze. Am ales o ținută ceva mai lejeră și puțin cam dezbrăcată dar recunosc că mi-a plăcut.

În primul rând mi-am comandat după SheIn o bluză albă cu câteva mărgeluțe prinse în jurul gâtului. Materialul este moale și plăcut la atingere și pietricelele sunt frumoase și delicate. Nu știu de unde am eu așa o plăcere pentru bluzele cu pietricele dar mi-am amintit că în vară mi-am mai luat un tricou asemănător. Referitor la mărimile hainelor după SheIn trebuie să verificați dimensiunile trecute la fiecare mărime în parte și abia după aceea să vedeți ce mărime vă luați. Această bluză este one-size și conform dimensiunilor trecute mă încadram cam la fix dar m-am ambiționat să o iau. Îmi vine dar la fix. Bluza am purtat-o cu o vestă de blăniță maro mai veche.
Bluză - link
Vestă - old (similar here)
Blugi - link
Geantă - link
Ceas - link

Un alt produs recent primit este și această pereche de blugi. Blugii sunt perfecți pentru cizme. Sunt ușori elastici și ca lungime îmi vin până la gleznă. Imprimeurile după ei sunt exact ca pe site și sunt ușor rupți. Îmi plac foarte mult. Eu îmi iau mărimea L și îmi sunt buni. Mărimea la blugi o alegeți tot în funcție de dimensiuni și nu veți da greș.

Geanta pe care am purtat-o astăzi a fost foarte practică. Aș putea să spun că poate a fost puțin mai elegantă decât ținuta mea casual de astăzi dar nu a fost chiar așa deranjant acest aspect. Imprimeul de la exterior este foarte interesant și asta m-a atras în primul rând. O puteți purta atât pe umăr cât și în mână. La interior este frumos compartimentată având 2 compartimente și unul lateral pentru telefon. A fost suficient de încăpătoare pentru că mi-am pus o grămadă de lucruri în ea.

Astăzi am purtat un ceas pe care vi l-am arătat zilele trecute pe facebook. Ceasul este dintr-un metal ușor și are culoarea aurie. Are niște floricele drăgălașe pe el. Îmi place cum se așează și l-am purtat cu plăcere. Costă în jur de 15 lei și nu îmi pare rău deloc că mi l-am cumpărat.






Ce părere aveți despre ținuta mea de astăzi? Ce spuneți de produsele noi? Sunt pe placul vostru?

Etichete: , , , ,