O geanta perfecta pentru un casual outfit

Bună dragele mele

Astăzi vreau să vă vorbesc despre o geantă. Pe SheIn sunt extrem de multe modele de genți și sunt deosebite, unice și foarte chic. Am văzut câteva modele de genți haioase dar eu nu m-am încumetat să îmi iau nici una din acele modele. Eu mi-am ales o geantă frumoasă și practică. Criteriul pe care am ales-o a fost foarte simplu: să fie stil poștaș, să fie încăpătoare dar nu foarte mare și o culoare neutră ca să o pot purta la cât mai multe ținute.
Aceasta este geanta aleasă. Este foarte încăpătoare și în interior are un singur compatiment și buzunarul pentru telefon. Culoarea este un albastru închis. Interesant este faptul că pe spate are niște sisteme de băgat bareta cea lungă și se transformă în rucsac. Îmi place extrem de mult această transformare și este chiar practic pentru că l-am încercat. În concluzie este extrem de practică. poate fi purtată în 3 feluri:  să o ții de toartă, să o pui pe umăr sau să o porți tip rucsac. Problema este că momentan nu mai este pe stoc dar sunt sigură că o să mai apară pe site. Dacă vedeți o geantă pe site trebuie să acționați rapid. Gențile frumoase se dau foarte repede.

Bluză - link
Blugi - link
Geantă - link
Mai aveam un pic și eram toată în negru. M-a salvat acea dungă albă de la bluză. Am prins o vreme foarte frumoasă și chiar călduroasă aș putea spune așa că bluza mea asimetrică s-a potrivit perfect. Bluza cade pe o parte și lasă un umăr la vedere și este cu mâneci trei sferturi și asta mă face să o iubesc și mai mult.

Este al treilea sau al patrulea outfit care îl fac și sunt îmbrăcată cu acești blugi. Iubesc acest blugi negri, rupți și elastici. Sunt potriviți stilului meu.
 
 
 
Vă place noua mea ținută? Ce părere aveți despre geantă?

Etichete: , , , , ,