Cum purtam rochia de piele

Astăzi vreau să vă arăt un outfit mai deosebit. Am început să îndrăgesc hainele de piele. Până acum v-am arătat o fustă și mi-am mai cumpărat o pereche de colanți dar aceștia din urmă nu mi-au venit așa cum mi-aș fi dorit și am zis că îi voi da unei persoane care să se bucure de ei.

Pentru început vreau să îi mulțumesc prieteni mele Geta. Mi-a făcut niște poze extraordinar de frumoase și rezultatul muncii ei îl vedeți în pozele acestui articol. Am ales o rochie de piele .... nu mă gândeam că voi avea curaj să ies pe stradă cu ea dar mi-am învins rușinea de a fi percepută în diverse moduri. Am văzut multe priviri îndreptându-se spre mine și nu știam ce să mai cred!! Păream o ciudată sau chiar îmi stătea bine. Având în vedere că îmi doream o zi frumoasă, cu mult soare, cu multă bună dispoziție și la o oră de prânz, probabil că mule persoane au considerat o ținută inadecvată dar ... nu-mi pasă. Am învățat să fiu puțin indiferentă în unele situații.
Rochie - link
Vestă - similar here
Geacă - similar here
Cizme - link
Geantă - link

Ținuta mea de astăzi este marca SheIn cu mici excepții. În primul rând rochia de piele are un preț accesibil și îmi place mult cum se așează pe corp. Cade foarte frumos și mă avantajează din toate punctele de vedere. Materialul este foarte ok. Un material moale dar nu subțire, perfect la pipăit. Dacă vedeți prea multă lumină pe rochie să știți că este din cauza aparatului nu este materialul kitchos. Rochia este perfectă pentru o petrecere, aniversare sau club. Păcat că nu o mai puteți comanda pentru Revelion dar poate veți avea nevoie de o astfel de rochie pentru alte evenimente.

Cizmele sunt preferatele mele, după rochie evident. Mai am încă 2 perechi de cizme lungi dar nici o pereche nu se așează atât de bine ca acestea. Materialul nu este unul dintre cele mai bune dar având în vedere modelul care îmi place extrem de mult și felul în care se așează trec peste acest mic dezavantaj. Cizmele trec ușor peste genunchi și sunt prevăzute cu un fermoar micuț pe interior. Îmi place extrem de mult combinația de cizme lungi cu rochie de piele!

În poze port o geacă și pe deasupra o vestă de blană albă. Pe SheIn găsiți multe modele de geci de piele. Întâmplarea face ca geaca mea să se asemene cu rochia la material și este mai scurtă. Vestă de blană găsiți același model și aici. Asta în cazul în care vreți să reconstituiți ținuta mea. Geanta nu este la prima apariție. Ați mai văzut-o și cu alte ocazii și nu pot să zic despre ea decât că este foarte practică și foarte frumoasă.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ce părere aveți despre ținuta mea de astăzi?

Etichete: , , , ,