OOTD Geaca din piele intoarsa

Vremea este din ce în ce mai frumoasă și soarele este prezent în fiecare zi. Îmi miroase a primăvară. Aștept cu nerăbdare să înflorească copacii și să fie totul verde. Parcă am și altă dispoziție când ies din casă și mă atinge o rază de soare pe obraz.
Geacă - Bonprix
Geantă - Bonprix
Blugi - H&M
Cizme - Desigual
Am profitat de această ocazie și am ieșit să îmi fac și eu câteva poze cu produse recent primite. Dacă mă urmăriți pe facebook cu siguranță ați văzut că săptămâna asta am primit o comandă de la Bonprix. Recunosc că am mai cochetat cu acest site acum câțiva ani buni. Am plasat o comandă și îmi amintesc că a durat aproape o lună până am primit coletul. Acum în schimb totul a fost mult mai simplu. Cred că am prins și ceva mai multă experiență în ceea ce privesc cumpărăturile online și mi-am ales bine mărimile și produsele. A durat cam o săptămână până am primit comanda și a fost foarte frumos ambalată. Am primit un colet mare și lung de spunea-i că mi-am luat un tablou.

Geaca a venit ambalată într-o cutie lungă de carton, cu protecții pentru fiecare fermoar și ambalată extrem de bine și frumos. Chiar am fost impresionată. Ea este din piele întoarsă și este de un negru intens. Are umerii puțin ridicați și se așează tare interesant. Se închide cu un simplu fermoar. Este numai bună de primăvară. Se pare că a fost foarte căutată pentru că deja este sold out pe site.

Mărimea aleasă de mine este 40 și îmi vine perfect. Ca să vedeți exact ce număr trebuie să vă luați verificați tabelul cu dimensiuni.

Al doilea produs cumpărat după site este o geantă neagră cu ținte metalice și curea cu lanț. Recunosc că am fost atrasă de acea curea. Mi-a plăcut atât de mult încât nu am mai fost atentă la dimensiuni. Mi-ar fi plăcut să fie puțin mai mare, asta a fost prima impresie dar după ce am ieșit la plimbare mi-am dat seama că este numai bună. Mi-am luat strictul necesar și nu am mai cărat zeci de mii de chestii inutile.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Ce părere aveți despre comanda mea la bonprix? Voi ați comandat ceva de pe site-ul lor?

Etichete: , , ,